Реле-регулятор РРТ-32

В наявності
-
Група: Електрообладнання
Завод виробник:*Виробника не вказано
100
1 2 3 4 5

Застосування / Комплектність

Для забезпечення автоматичного регулювання напруги в заданих межах в системах електричного обладнання дизелів 1Д6; 3Д6; 7Д6; 1Д12; 3Д12; 7Д12, спільно з генераторами Г-731А, Г-732А, Г-732В.

РЕЛЕ-РЕГУЛЯТОР РРТ-32

Технічні дані

  • Напруга включення реле, В ..... 25-27 
  • Зворотний струм вимикання реле, А ..... 2-8 
  • Напруга, яка підтримується регуляторами при частоті обертання якоря генератора 2700 об/хв і струмі 37 А, В ..... 27-29 
  • Зміна напруги від частоти обертання якоря генератора в межах 2700--200 об/хв, В, не більше ..... 0,5 
  • Обмежувачі струму обмежують максимальний струм генератора, А ..... 43-53 
  • Коливання стрілки амперметра ( класу не нижче 1,5) при навантаженні генератора на батарею при 2000-3000 об / хв, А, чи не більш ..... ± 2,5 
  • Окремі поштовхи струму, А, не більше ..... ± 5
  • Маса реле-регулятора, кг ..... 9,0


Реле-регулятор РРТ-32 призначений для спільної роботи зарядного генератора паралельно акумуляторної батареї при різній частоті обертання валу дизеля. 

Реле-регулятор - це автоматично діючий пристрій, що складається з одного реле зворотного струму, двох регуляторів (обмежувачів) струму і двох регуляторів напруги. Реле-регулятор служить для: 

а) автоматичного включення і відключення генератора від загальної мережі, чим досягається можливість роботи генератора паралельно з акумуляторною батареєю; 

б) обмеження максимального струму генератора; 

в) підтримання напруги генератора в заданих межах при зміні частоти обертання валу дизеля, яким генератор приводиться в обертання.


Коливання струму при роботі генератора на зарядку акумуляторної батареї не повинні перевищувати 5А. Допускаються окремі поштовхи струму (в кожну сторону) не більше 10 А. 

Нормальний зарядний струм повинен бути від 5 до 35 А в залежності від ступеня розряджений-ності акумуляторної батареї. При сильно розрядженою акумуляторної батареї струм зарядки може доходити до 55 А. 

Напруга, яка підтримується реле-регулятором при повному навантаженні і частоті обертання валу дизеля 1140 об / хв (т. Е. При 2000 об / хв генератора), може доходити до 31 В в гарячому стані реле-регулятора (після 1,5-2 год безперервної роботи під навантаженням).

У загальну мережу тепловоза акумуляторна батарея та зарядний генератор включені паралельно. Під час роботи дизеля з малою частотою обертання валу (нижче 750 об / хв) напруга генератора не досягає 24 В, і напруга акумуляторної батареї буде вищою напруги генератора. При цьому струм від акумуляторної батареї може пройти через генератор, причому величина цього струму через малий опір обмотки якоря генератора може бути настільки великий, що обмотка генератора може згоріти. Щоб цього не сталося, ставлять реле-регулятор, реле зворотного струму якого відключає ланцюг генератора від акумуляторної батареї, коли напруга генератора нижче напруги акумуляторних батарей. Реле автоматично підключає генератор до акумуляторної батареї.

Оскільки напруга, що розвивається генератором, збільшується пропорційно частоті обертання валу дизеля, то при зміні цієї частоти обертання в робочому діапазоні від 750 до 1500 об / хв напруга генератора могла б змінюватися у великих межах і досягати таких значень, при яких можуть вийти з ладу всі включені в мережу споживачі. Однак завдяки наявності двох регуляторів напруги в реле-регуляторі автоматично підтримується напруга генератора в межах 27-29 В незалежно від зміни частоти обертання валу дизеля. Це досягається за рахунок автоматичного включення або виключення цими реле опорів, включених у складі реле-регулятора в ланцюзі обмоток збудження генератора. Обидва реле влаштовані однаково, діють одночасно і включені кожне в одну з паралельних гілок паралельної обмотки збудження генератора. Таким включенням регуляторів напруги досягається зменшення вдвічі сили струму, що проходить через кожен з них, що збільшує термін їх служби.

Мал. 97. Схема реле-регулятора РРТ-32: 
РР - реле-регулятор; 1 - реле зворотного струму; 2 - обмежувачі струму, 3 - регулятори напруги; БА - батарея акумуляторна; Г - генератор; Ш - паралельна обмотка; З - струмова обмотка; К-компенсуюча обмотка; У-прискорююча обмотка- В- вирівнююча обмотка; ДС, PC, ВС, УС - резистори

Регулювання регуляторів напруги (вони розташовані в верхньому ряду панелі реле-регулятора) після зачистки (або зміни) контактів виробляють за даними паспорта при заклиненому (замкнутих) контактах обмежувачів струму і при відключені акумуляторні батареї. Контакти регулятора напруги обережно зачищають надфілем до видалення з поверхні контактів під-гара, горбків або виразок. Підгорілі контакти на глибину більше 0,5 мм замінюють новими. Заклинювання контактів обмежувачів струму здійснюють за допомогою підкладання дерев'яних клинів між сердечником котушки реле і його якірцем так, щоб контакти реле в процесі регулювання регуляторів напруги залишалися весь час в замкнутому положенні.

Налаштовують регулятор напруги шляхом зміни натягу пружини якірця за допомогою ексцентрикового пристосування, повертаючи гвинт з великою голівкою (попередньо звільнивши фіксуючий гвинт меншого розміру). Регулятори напруги налаштовують по черзі кожен окремо на напругу 25-27 В (частоту обертання валу дизеля при цьому підтримують постійної в межах 1100-1200 об / хв). При цьому контакти іншого регулятора на час повинні бути розімкнуті (або просто від'єднані проводи від затискачів Ш1 або Ш2). Різниця в величині напруги, підтримуваного кожним регулятором окремо, не повинна бути більше 0,5 В. Для підвищення напруги пружину необхідно натягувати, для зниження - послаблювати.

Перевірку регулювання регуляторів напруги виробляють випробуванням регулятора під навантаженням. При частоті обертання валу дизеля 1500 об / хв і при силі струму навантаження 40-50 А напруга, яка підтримується регулятором, має перебувати в межах 27-29 В. При цій перевірці контакти обмежувачів струму залишаються заклинені, після чого частоту обертання валу дизеля знижують і виймають клини з обмежувачів струму, які регулюють на максимальну силу струму навантаження 43-53 А при 1540 об / хв вала дизеля (що відповідає 2700 об / хв якоря генератора). Регулювання здійснюють також зміною натягу зворотних пружин якірців. Акумуляторна батарея при регулюванні обмежувачів струму повинна бути відключена, а контакти регуляторів напруги заклинині. Повітряні зазори між якірцями і заклепками на сердечниках такі ж, як в регуляторах напруги, і регулюють в тому ж порядку. Обмежувачі струму теж регулюють кожен окремо на величину струму 40-50 А (на цей час контакти іншого обмежувача струму повинні бути розімкнуті або по черзі від'єднані проводи від затискачів Ш1 і Ш2). Різниця в величині струму, ограничиваемого кожним обмежувачем окремо, не повинна бути більше 1,5-2 А.

Перед регулюванням реле зворотного струму зазор між його якірцем і сердечником встановлюють рівним 1,7-2,2 мм (підгином обмежувача ходу якірця), а зазор між контактами 0,6-1 мм (переміщенням кутника з нерухомими контактами). При напрузі 25-27 В реле зворотного струму включається, замикаючи свої контакти, а при зворотному струмі від 2 до 8 А повинно вимикатися, розмикаючи контакти. Напруга включення регулюють натягом пружини реле, після чого перевіряють зворотний струм, при якому реле зворотного струму відключається. Для зменшення зворотного потоку нерухомі контакти потрібно перемістити вгору, а для збільшення - вниз. Після цього знову регулюють зазор між контактами, сердечником і якорем так, щоб величини цих зазорів не виходили за межі, зазначені вище.

 

Група
Електрообладнання
Країна виробник
*не вказано
Технічний стан
Новий
Рік виготовлення
Не визначено

Способи доставки:

  • Доставка по Україні (Нова Пошта): 1-2 дні за умови наявності товару на складі.
  • Самовивіз зі складу в с. Чайки

Способи оплати:

  • Безготівковий розрахунок
  • Післяплатою (Нова Пошта)
  • Оплата готівкою при отриманні
  • Оплата на карту приват